رابطه‌ی زندگی و شعر...!

 

سه‌روز بدون آب و غذا می‌شه زندگی کرد و زنده موند...!

امــــا.....

ســه‌روز بـــدون شعـــر؛ هرگـــــــــز...

.......

من تسلیم‌ام..! دستامو گرفتم بالا!.. چون این گفته‌ی یک نویسنده‌ی معروف فرانسوی بود که من فقط نوشتم..! گفتم شما بدونید!.. بلکه بیشتر از این به تن و بدن خودتون ( روح و روان ) آسیب نرسونید..!

این دوبیتی برای جیره‌ی امروز خودم و شما..!

                    عاقل بودم، ترانه‌گویم کردی                سرحلقه‌ی بزم و باده‌جویم کردی

                     سجاده‌نشین باوقاری بودم                 بـــازیچه‌ی کودکـــان کـویم کردی

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید 9 اسفند 1385 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.majonline.blogsky.com

سلام داشی
جیره توپی بود . کارت درسته حیف که یه خورده ...
خودتم می دونی
به ما سر بزن
با بای

جواد 13 اسفند 1385 ساعت 08:36 ق.ظ

جواد 13 اسفند 1385 ساعت 08:43 ق.ظ

میدونی چیه ؟
می دو ساله و محبوب چار ده ساله
همین بس است مرا صحبت صغیر و کبیر
خوش باشی و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد