... امروز


... امروز و طی این چند روز گذشته، دلم بدجوری دست‌ و پا می‌زد که یه چیزی رو ‌یادم بیاره. خیالش که من فراموش کردم! اما هیهات...
             بُگشای تُربتَم را، بعد از وفات و بنگر         کز آتش درونَم، دود از کفن بَرآید

... امروز روزی است که باز، سلطانیِ عالم را طُفیلِ عشق می‌بینم و با خودم می‌گم: 
       گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز             که خیمه سایه‌ی ابر است و بزمگه لبِ کشت

... امروز با اینکه خوب می‌دونم: عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست،   به خاطر همین هر چی که فکر می‌کنم می‌بینم: دیرگاهی‌است کزاین جامِ هِلالی مَستم

... امروز دارم به این موضوع فکر می‌کنم که: به هرزه بی مِی و معشوق عُمر می‌گذرد،   با اینکه می‌دونم کار خیلی سختیه ولی قول می‌دم که: بطالتم بس، از امروز کار خواهم کرد   

                                               ------------

... امروز تصمیم گرفتم که کار رو یکسره کنم و دات‌کام بشم تا از این بلاتکلیفی و خرابی و فیلترینگ که همیشه گریبان بلاگ‌اسکای و دیگر وبلاگهای فارسی رو می‌گیره رها بشم!

... امروز بعد از چهار‌ماه، بالاخره اینترنت اداره‌ی ما وصل شد و من بیشتر از گذشته وقت نوشتن پیدا خواهم کرد. چون یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گه: اداره جای استراحته، کار وقتی شروع می‌شه که پاتو از اداره می‌ذاری بیرون!!

آخرین خبر

هنوز دارم فکر می‌کنم که چرا اینجوری جواب داد؟!. یعنی اشتباهی در کار بود یا عمداْ این حرفها رو زد که ماهیتش برای همه معلوم بشه!. همین چند دقیقه پیش آقای هاشمی رفسنجانی در پاسخ به آخرین پرسش مجری گفتگوی ویژه در مورد کابینه‌ی احتمالی دولت سوم، گفت: ْ ْ سعی خواهم کرد که از تمام سلیقه‌ها‌ی موجود استفاده کنم و بیشتر از قبل به فکر دمیدن خون تازه به رگهای دولت خواهم بود. البته مثل همیشه، با مشورتی که با مقام معظم رهبری خواهم داشت، اقدام می‌کنم. رهبری صاحب این مملکت هستند! و طبیعی است که بنده برای انتخاب افراد دولتِ خودم، نظر ایشون رو جویا بشم!. با همفکری که با ایشون خواهم داشت، دولت آینده را تشکیل می‌دهم. حتماْ رهبری هم به بنده کمک خواهند نمود و تمام تلاش‌شون رو خواهند کرد تا کابینه‌ی قوی و منسجم به روی کار بیآد!.ْْْْ ْ
-------------
من که هنوز مَنگم!. مملکت صاحب داشته و ما خَبر نداشتیم!؟.