فرستادن کامنت برایه رادیو جوان و مهران دوستی

سلام به آقای مهران دوستی عزیز. صاحب صدایی گرم و لذیذ! خواستم در گوشی یه رازی بگم گفتم بذار کامنت بذارم شاید دیدی و خوندی و پسندیدی شاید هم نپسندیدی!. جناب آقای دوستی که شاهنامه خوان هم هستی! اهل شکسپیر هم هستی و دستی هم در کافه رادیو داری و باعث مستی دیگران هستی!. من شاهنامه نویس هستم! بله شاهنامه نویس! چون برای رساله فوق لیسانس ادبیات فارسی دو سال آزگار شبانه روزی شاهنامه رو تایپ کردم و تایپ کردم و لذتی بردم که مپرس (کمپرس خوانده نمی شود!) این نسخه از شاهنامه که به نظر خودم بهترین نسخه در عالم هست! چون زحمت زیادی براش کشیدم هنوز به دست هیچکس نرسیده و فقط تو حافظه کامپیوتر خودم دارم و بس! به دست استادان راهنما و مدیر گروه هم نرسیده چو فقط نشونشون دادم تا نمره ناقابل 17 به من بدهند! البته هرگز در طول دوران تحصیل به دنبال نمره نبودم و فقط درس خواندم برای درس و بس. خواستم لذت کسی که شاهنامه میخواند با کسی که شاهنامه فردوسی را می نویسد مقایسه شود. جناب آقای دوستی اگر قول بدی که دوستی با یک دوست تازه رو توی برنامه هات بذاری و دست دوستی که به سوی شما دراز شده کوتاهش نکنی من هم قول میدم اولین نسخه از این شاهنامه را تقدیم کنم به شما سرور گرامی.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهشت 24 مهر 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://nochagh.blogsky.com

کاش من آقای دوستی بودم تا این شاهنامه دست نویس به من هدیه می شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد