دوستی موش و گربه!

هیچ‌ فکر نمی‌کردم روی بچه‌های کم سن و سال این‌قدر تاثیر داشته باشه و براشون جالب باشه!. همیشه فکر می‌کردم که آدم‌های بزرگ و باسواد بیشتر از این کتاب سردر می‌آرن!. اما تصوّرم اشتباه بود.. ماهان امسال رفته کلاس سوم ابتدائی و هنوز به ۱۰ سالگی نرسیده امّا وقتی برای اولین‌بار با صدای بلند براش شاهنامه خوندم، خواب از سرش پرید و تمام هوش و حواسشو جمع کرد تا ببینه عمو حسین‌اش داره چی می‌گه.. گفت: عمو بعدش چی‌شد؟!

همیشه از ترس اینکه مبادا زیاد بوسش کنم از دستم فرار می‌کرد امّا از اون‌روز تا حالا، بدوبدو میآد پیشم و میگه: عمو، شاهنامه بخونیم؟!

منم که همیشه دنبال گوش شنوای بیکار می‌گردم ازخداخواسته قبول می‌کنم!..البته قبلش چندتا بوس عمو رو مهمون می‌کنه!...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهشت 7 آبان 1385 ساعت 10:02 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

خوش به حال ماهان که یه عمو جوون حسین نازنین داره که واسه اش شاهنامه بخونه.منم یه روز یه پدر جوون حسین داشتم که در سن هفت سالگی واسم شاهنامه میخوند گرچه من هیچ به یادم نمیاد از اونچه میخوند ولیکن گرمای آغوش مهربونش باعث میشد بمونم و او را دلگرم کنم ادامه دهد بعد ها تنها درسی را که راحت توانستم نمره بیارم کتاب ادبیات فارسی بود و هنوز هم به عشق نوشتن تو وبلاگم پرسه می زنم پس به ماهان عشق بورز چون با دستهای کوچولوش ابرهای اندوه را از زندگیت دور میکنه عمو جوون حسین ماهان

لطف کن اینجا را ببین

مجید 7 آبان 1385 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.majonline.blogsky.com

سلام داداش . ما کی باشیم که پا تو کفش شما بزرگان ادب کنیم . عددی نیستیم .
راستی شاهنامه آخرش خوشه یا نه ؟

نگار 18 آبان 1385 ساعت 08:32 ب.ظ

آخر شاهنامه رو اولش واسه ماهان بگو شاید باورش بشه شاهنامه آخرش خوشه

سعیدی 20 آبان 1385 ساعت 06:50 ب.ظ http://mojepishro.ir

با سلام
آقا حسین به اطلاع شما میرسان وبلاگ استاد جنیدی هک شده است و نویسنه فعلی این وبلاگ ایشون نیستند . دوستان دیگر مطلع هستند . شما هم میتوانید با منزل ایشون تماس بگیرید . لطفا لینک وبلاگ ایشون را از روی وبلاگتون بردارید . با تشکر سعیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد