امشب دلی شکسته دارم ساقی          چشمی به‌خون نشسته دارم ساقی

                                                

                        ....................    ...........

 

بگو به خواب، که امشب نیا به دیده‌ی من

                                                    جزیره‌ای که مکان تو بود، آب گـرفت

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر 18 اردیبهشت 1385 ساعت 01:51 ق.ظ http://7abad.blogsky.com/

سلام
من هم چند هزار سالی ست با خواب بیگانه ام.
غم این خفته چند ُخواب در چشم ترم میشکند.
به منم سر بزن خوشحال میشم.

نگار 18 اردیبهشت 1385 ساعت 11:47 ب.ظ

باز چی شده هوایی شدی مگه درس نداری پسر جان شایدم با زیک واحد درسی گرفتی که عشق و عاشقی توش زیاده
بد رشته ای میخونی تقصیر تو نیست که اون جزیره رو آب میگیره .................

سمانه و سمیه 1 خرداد 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام
اگه گفتید ما کی هستیم؟ما شاگردان شما بودیم.ما هنوز اولین معلم خودرا فراموش نکردیم(شما).ما الان در حال گرفتن مدرک مهندسیITهستیم.
راستی مطالب شما مثل همیشه عالیه.
به ما هم سر بزنید.
به امید دیدار.

پونه 8 تیر 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://badbiiz84.persianblog.com

امشب دلی شکسته دارم ساقی / چشمی به‌خون نشسته دارم ساقی/ شب هاست که به این شب پیوسته دارم ساقی / چشم ودلی خسته دارم ساقی /بگو به خواب، که امشب نیا به دیده‌ی من/

جزیره‌ای که مکان تو بود، آب گـرفت
/به کشتی عشق تو که نشستم تمام عمر مرا سراب گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد