انتخابات در راه است.

تصمیم جدی گرفتم که رای بدم و در مدت این چند روز باقیمانده تا انتخابات قصد دارم وارد گود بشم! نمی‌دونم این بار چرا اینقدر احساس وظیفه می‌کنم ولی هر چی هست همین دیروز و امروز به این باور شخصی رسیدم که شرکت در انتخابات این دوره با تمام دوره‌های گذشته تفاوتهای اساسی داره. هر روز اخبار انتخابات رو اینجا خواهم نوشت، اگر وقت پیدا کردم. دلایل شرکت کردن خودم رو می‌نویسم و دوست دارم کسانی که اینجا رو می‌خونن اگر چیزی هست که من به اون اشاره نکردم یادآوری کنند. خوشحال می‌شم اگر نظر شما خواننده‌ی گرامی رو در باره‌ی شرکت کردن و یا خدای ناکرده شرکت نکردن در انتخابات ریاست جمهوری بدونم. پس تا فردا و اولین مطلب با عنوان ْ من رای می‌دهم، تو خودت می‌دونی!ْ... خدانگهدار..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد