اول اردیبهشت ماه، روز جهانی سعدی بر تمام کسانی که مثل من سعدی را دوست دارند مبارک باد...

عید عاشقان مبارک......  
---------------

سلسله‌ی موی دوست، حلقه‌ی دام بلاست  
                                                             هر که درین حلقه نیست، فارغ ازین ماجراست  


نظرات 4 + ارسال نظر
علی آزاده 2 اردیبهشت 1384 ساعت 01:42 ق.ظ http://aliazi.blogsky.com

سلام من از سعدی فقط بعضی شعرهشو دوس دارم
ولی خیلی به دیدن آرامگهش میرفتم آخه قبلنا شیراز بودیم
موفق بحثی بازم بنویس

علیرضا بهادرانی 3 اردیبهشت 1384 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.velayat.blogfa.com

باسلام
درود بر شما دوست گرامی
هفته وحدت را به شما تبریک میگویم.

اگه سربزنی ممنون میشوم .
یا علی

نگار 4 اردیبهشت 1384 ساعت 07:42 ب.ظ

نخیر ! روز اول اردیبهشت روز تولدت مبارک
ببخشیدا فضولی شد

آفاق 7 اردیبهشت 1384 ساعت 02:20 ق.ظ

من اولین باره که به این وب لاگ سر میزنم با اینکه هنوز همه محتویاتشو نخوندم ولی شیفته این هنر نمایی شدم این دریای بیکران معرفت . براتون آرزوی موفقیت و کامیابی میکنم.امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد