کنسرت سراج

کنسرت سید‌حسام‌الدین سراج به همراهی ارکستر جاویدان
مدیر و سرپرست کنسرت: سوشیانت عازمی‌خواه
رهبر ارکستر: مجید مهرور
تاریخ: پنج شنبه ۱۷/۱۰/۸۳ ... جمعه ۱۸/۱۰/۸۳
زمان: ساعت ۱۸
مکان: کرج - بلوار باغستان - ورزشگاه انقلاب
----------------------
بعد از یکسال، بازهم چشم ما به جمال آقای سراج روشن خواهد شد... قبلاْ گفته بودم که خودم رو حرفه‌ای ترین طرفدار حسام‌الدین سراج میدونم و دلایل رو هم تو همین وبلاگ نوشته بودم... پونزده سالی میشه که هر جائی برنامه داشته و هر چند شب که اجرا داشته، من حاضر بودم... البته ناگفته نمونه که اینبار شرایط کمی با قبل تفاوت داره و برای جمعه مهمونهای عزیزی، بنده رو همراهی میکنن... از همین جا از حضور گرامی اونها تشکر میکنم و امیدوارم که شب خوبی رو با هم داشته باشیم... من بهترین لحظات عمرم رو تو کنسرتهای سراج گذروندم، اما این دوستان برای اولین بار هست که با من همراه میشن و خیلی دوست دارم که به اونها هم مثل من خوش بگذره...  شما خواننده‌ی گرامی هم اگر فرصتی داشتید حتماْ به دیدن این برنامه بیائید...
نظرات 7 + ارسال نظر
نگار 16 دی 1383 ساعت 10:42 ب.ظ

کاشکی ما هم اندازه مهمونات عزیز بودیم مارو هم دعوت می‌کردین. ای روزگار، کی مارو تحویل میگیره!

کیوان 16 دی 1383 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.k1-online.com

من هم مثل این نگار خانم میگم ( کاشکی ما هم اندازه مهمونات عزیز بودیم مارو هم دعوت می‌کردین. ای روزگار، کی مارو تحویل میگیره! )

عازمی خواه 19 دی 1383 ساعت 11:38 ق.ظ

موسی از اینکه به کنسرت آقای سراج اومدید... و مرسی از استقبال همه مردم عزیز .... راستی نظرتون چی بود ؟آیا از این کنسرت لذت بردید؟ ...

آقای سروش عازمی خواه، ممنون از اینکه به وبلاگ بنده سر زدید... در مورد کنسرت باید بگم که مثل همیشه برای من دنلشین و رویائی بود و کار ارکستر جاویدان رو خیلی خیلی پسندیدم... فکر میکنم تمام حاضرین در سالن هم به من هم عقیده باشند و پسندیده باشند... کار آقای سوشیانت که فوق‌العاده بود و صدای پیانوشون بی نظیر... رهبر ارکستر هم خیلی زیبا و حرفه‌ای اجرا میکرد و خلاصه همه چیز در این ارکستر بزرگ، عالی بود... سرود ای ایران ای مرز پر گهر به نظر من بهترین قسمت برنامه بود... حیف که انتهای برنامه اجرا میشد و صدای دستهای مردم نمیذاشت چیزی به گوش برسه!... اون قطعاتی که بدون آقای سراج نواختید هم بسیار دلنشین و زیبا بود... البته شب دوم اجرا بسیار هماهنگ تر و گوشنواز تر می نواختید و همینطور صدای آقای سراج هم در شب دوم خیلی بهتر از شب اول بود... برای اردیبهشت ماه هم که گفتید حتما میآم و باز هم لذت خواهم برد... مطمئنم... بهر حال لطف کردید... و فقط یک گله‌ی کوچک: این مجری برنامه که اتفاقا کارشناس برقراری ارتباط هم در بروشور معرفی شده بود اصلاْ نمی‌چسبید و هر کاری که میکرد به نظر من فقط برای جلب توجه بود و نه معرفی ارکستر و برنامه... تشویق خانم ها و یکسری از کارهای ایشون رو تا حالا جای دیگری ندیده بودم... ببخشید ولی بخدا برنامه به این زیبائی رو تا حد یک مجلس جشن تنزل داده بودند... ولی باز هم بگم که کار گروه و آقای سراج بی نظیر و فوق‌العاده بود... خسته نباشید...

عارف 22 دی 1383 ساعت 12:54 ق.ظ http://hekayat.blogsky.com

سلام... به قول ما «حرامات» حیف من دیر رسیدم خبر نشدم که کنسرت بوده وگرنه این بار هم با راهنمایی شما یه اثر دیگه از آقای سراج رو میشنیدم که نشد که بشه.
خیره انشاالله
یا حق

مهدی 24 دی 1383 ساعت 10:09 ق.ظ http://seraj1383.persianblog.com

سلام... خوش به حالت ... اگه بدونی چند ساله دوست دارم دوباره خاطره کنسرت مشهدش برام زنده بشه ... بتونم یه بار دیگه ببینمش ... خیلی خوش به حالت ... راستی اگه از کنسرت عکس گرفتی برام بفرست... بلکه یه زره ما هم بهره ببریم... جدی می گم خوش به حالت

از سرچ به اینجا اومدم ـ خیلی جالب بود برام ـ‌ استفاده کردیم ـ چاکریم ـ یا علی

سروش 27 دی 1383 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام

به اطلاع برسونم کنسرت آقای سراج در اردیبهشت سال آینده در تالار وحدت تکرار خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد