تلخ و شیرین!

برای کسانی که از تجربه های تلخ دیگران استفاده نمی کنند، همان بس که آن تجربه را به همان تلخی تکرار کنند... 
این حرف رو خیلی وقت پیش شنیده بودم... فکر میکنم از نیچه باشه... همیشه تو گوشم بود ولی نمیدونم چرا هیچ وقت نمیتونم بهش عمل کنم... یعنی من حتی از تجربه های تلخ خودم هم استفاده نمیکنم و همیشه باز هم اونها رو تلخِ تلخ تکرار میکنم... میگم شاید این بار شیرین باشه!!!... ولی انگار شیرینی سهم من نیست و باید به تلخی عادت کنم... وقتی که داری یک تلخی رو تجربه میکنی، روزگارت هم خود بخود تلخ میشه و زندگی برات میشه مثل یه جهنم... همیشه به اینجا که میرسم، یاد  شعر سیاوش کسرائی میافتم و سر خودم کلاه میذارم تا آروم بشم!!!..
آری آری زندگی زیباست...
زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست...
گر بیفروزیش رقص شعله اش از هر کران پیداست...
ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست...
آری آری زندگی زیباست...

نظرات 7 + ارسال نظر
کیوان 10 مرداد 1383 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.k1-online.com

باز چی شده؟!

زهرا 11 مرداد 1383 ساعت 11:58 ب.ظ

انگار دوباره دلت گرفته!!!
زندگی رو سخت نگیر . نیمه پر لیوان رو ببین آنوقت ببین چه حسی داری.

قاصدک 13 مرداد 1383 ساعت 12:29 ق.ظ http://636.blogsky.com

که تکرار هم می کنن ....!درست مثل من! درست مثل ما! درست مثل همه ...همه همینطورن!
شیرینی سهم ما نیست و باید به تلخی عادت کنیم!!!درسته؟! اینگاری دل من از تو پر تره!!!بی خیال می گذره!

مهدی 17 مرداد 1383 ساعت 09:44 ق.ظ http://seraj1383.persianblog.com

سلام...چطوری پسر کمی شاکی از زمین و زمان... آقا به قول معروف ( غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره.....) سری هم به من بزن ... ( دل آرا) ی سراج

[ بدون نام ] 17 مرداد 1383 ساعت 05:01 ب.ظ

حسین آقا سلام :
با امید اینکه تعطیلات تابستانی به شما خوش گذشته باشه یاذذاشتت را زیرو رو کردم و رابطه ای بین شعر آن استاد عزیز و تجربه تلخ وشیرین رقم زده جنابعالی نیافتم . بنظر میرسد مضمون آن شعر در راستای اهداف دیگری باشد .
شاد باشی

نگار 18 مرداد 1383 ساعت 02:39 ب.ظ

تجربه هر آدمی برای خودش یک تجربه جدیده حس آدمها در مقابل وقایع اونقدر متفاوته که به تعدادش آدم روی دنیاست وحس زنگی
پس تجربه کن و حس کن که هیچ کس مثل خودت نمیتونه حس کنه حس زیبایی زندگی رو و اگر نخواهی حس تلخ زنده بودن رو

[ بدون نام ] 6 شهریور 1383 ساعت 12:57 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد