آواز و آرزوهای دراز !!

ننه جونم از صدای من خیلی تعریف می کنه !!! جدی می گم ... چرا می خندی ؟ شوخی نمی کنم ... انقدر از من تعریف کرده که تو ۳۶ سالگی هوس کردم راه بیافتم برم کلاس آواز ... از سال ۶۴ تا حالا فقط و فقط موسیقی اصیل و سنتی ایرانی گوش دادم و تمام آوازها و ترانه های معروف استادانی چون ( شجریان ، ناظری ، سراج ، ... ) را از حفظ می خوونم ... بد هم نمی خوونم ... اصلا بذارید یک کار دیگه انجام بدم ... اگه یکی پیدا بشه به من کمک کنه تا من بتونم یکی از آوازهائی رو که خووندم بگذارم روی صفحه وبلاگم ، دستشو می بوسم ... بعد اگر شما شنیدید و منو تائید کردید حتما به کلاس آواز خواهم رفت و اینکار را بصورت جدی دنبال می کنم ... تا الآن که هیچی از موسیقی نمیدونم ( باز هم خوب می دونم !!! ) ، حتی نت های موسیقی رو نمی شناسم .آخه تا حالا هیچ کلاس و یا دوره ای ندیدم ... ولی بخدا از کسانی که تو موسیقی حرفه ای هستند خیلی بیشتر موسیقی گوش می کنم و گوش های حرفه ای دارم ..! چشم به راه فداکاری شما دوستان اینترنتی  ...
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 5 خرداد 1383 ساعت 12:47 ب.ظ

سوسکه داشت از دیوار میرفت بالا مامانش گفت : قربون اون دست وپای بلوریت . قبل از اینکه شروع کنی به خوندن یادت باشه چند تا چانته بخوری ..

میکرون 5 خرداد 1383 ساعت 01:24 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
ما که از وبلاگتون لذت بردیم می خواستم نظر شما را در مورد تبادل لینک بدانیم و اگر خواستید با هم تبادل لوگو هم بکنیم خلاصه یه سری هم به ما بزنید اگر دوست داشتید یه نظر هم بدهید .
با تشکر
بای

باران 5 خرداد 1383 ساعت 01:27 ب.ظ http://shamlo.blogsky.com

من متاسفانه از تکنولوژس هسچس سرم نمی شه ... ولی می دونم شروع کردن در هر سنی بهتر از شروع نکردنه ... موفق باشی ... اون بالایی هم خیلی بی ادب بود

نگار 6 خرداد 1383 ساعت 01:06 ب.ظ

حسین عزیز چه احتیاجی داری ما تایید کنیم برو ژیش یک استاد خوب و با تشخیص اون و جدیت خودت میتونی نتیجه بگیری حرف مردم هم بذار در کوزه

شهیاد 9 خرداد 1383 ساعت 02:11 ق.ظ http://heartme.blogsky.com

eshgh yani hasrate shabhaye garm 2- eshgh yani yaade yek royaye narm 3- eshgh yani yek biyaban khatere 4- eshgh yani chahaar divar bedoone panjere 5- eshgh yani goftani ba gooshe kar 6- eshgh yani didani ba cheshme ko0r 7- eshgh yani ta abad bisarnevesht 8- eshgh yani akhare khate behesht 9- eshgh yani gom shodan dar lahzeha 10- eshgh yani abiye bi enteha 11- eshgh yani yek soale bi javab 12- eshgh yani rah raftan tooye khab
سلام وبلاگت خیلی خوبه و زیباست بهم سر بزن خوشحال می شم.
یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد