خدایا ، دوستت دارم .....

با بلندترین فریادهای دنیا می گم : خدایا دوستت دارم ...... خدایا دوستت دارم ......
بار پروردگارا ، اگر یک دَم زَدَم بی تو ،  پشیمانم به جان تو ، پشیمانم  به جان تو ، پشیمانم .... با تمام وجود می پذیرم که هر کاری با خواست خودت انجام میشه .... تمام هستی من ، فدای یک گوشه چشم و ابروت .... با همه وجودم ، توانائی مطلق تو را فریاد می زنم و به نادانی و ناتوانی خود اقرار می کنم ... 
           ای همه هستی ز تو پیدا شده                 خاک ضعیف از تو توانا شده
احساس می کنم که همه چیز تویی و من هیچم ،‌هیچ ، هیج .... همه ذرات عالم غرق در دریای بیکران رحمت تو هستند . آن رحمتی که از اندازه بیرون است و از مقیاس ها افزون ...
 و اینکه ...
                                     ..............
ابوالحسن خرقانی هنگام شب نماز می خواند .... ندائی شنید : هان ای ابوالحسن ، ، خواهی آنچه را از خصلت تو می دانم ، با خلق بگویم تا همه سنگسارت کنند !!!!
ابوالحسن سر بر آسمان برداشت و با آوازی لطیف گفت :
بار خدایا ، ، خواهی آنچه را از رحمت تو می دانم ، با خلق بگویم تا هیچکس سجودت نکند !!
از آسمان ، دوباره ندائی به گوش رسید : نَه از تو ، نَه از من !!!
................
نظرات 3 + ارسال نظر
باران 21 اردیبهشت 1383 ساعت 11:52 ق.ظ http://shamlo.blogsky.com

عالی بود ... این قدر لذت بردم که می ترسم با حرف زدن ضایع بشه ... ممنون

مجید 26 اردیبهشت 1383 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.13562717.persianblog.com

سلام از وبلاگه من هم دیدن کنید ممنون

باران سکوت 27 اردیبهشت 1383 ساعت 12:06 ب.ظ http://sokootebaran.blogspot.com

نمی دونم چی بگم چند وقتیه که با خدا قهر کردم البته نبریدم ولی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد