التماس دعای وبلاگی ..!!!

ای دوستان شیرینتر از جان شیرین ، ، لطفاْ برای این گناهکار مسکین و بنده روسیاه کمترین ، دعا کنید ... وقت نماز ، هنگام راز و نیاز و در تمام طول شبانه روز ، در این دو روز آینده مرا فراموش نکنید ... چی گفتید ؟؟ مریضم ؟؟؟ آره خوب مریض که هستم ، مرض هم زیاد دارم ، ‌ولی امتحان کردم ، شفا رو خودش می ده .... بی پولم ؟؟؟ گفتم که مسکینم ، نالــه و آآّآآآه دارم اما یک پول سیاآآآه هم ندارم ،، درویشی هستم آس و پاس و بدهکار به خلق الناس ،، اما پول هم شکر خدا سر بزنگاه جفت و جور میشه و درهای زندان همچنان به رویم بسته !!... بیکارم ؟؟؟؟ خدا را شکر ، با ۱۱ سال سابقه کار شرافتمندانه و کوره سوادی اندک ، با عنوان شغلی پرطمطراق "متصدی اداری و عمومی " همچنان می تازم و می نازم ولی با هیچ مدیر و رئیسی نمی سازم !!.... گناهکارم ؟؟؟ آره ، ولی اینجا رو که همه با هم شریکیم !.. انشاالله خداوند گناه همه بندگان را ببخشاید و آنان را مورد آمرزش و مرحمت خویش قرار دهد .... آمین ، یا رب العالمین ....  نه هیچکدوم از اینها نیست . بخدا چیز زیادی نمیخوام ... فقط از شما میخوام یک دعای جانانه در حق این حقیر بکنید تا به امید خدا ، صبح روز جمعه ۸/۱۲/۸۲ ساعت ۸:۳۰  تا ۱۱:۴۰ دقیقه ، تمام اعضای بدنم ، به ویژه سلولهای خاکستری مغزم ، بخوبی و میمنت کار کنند و با هم هماهنگ باشند و برای یک بار هم که شده همگی با هم جور زبانم را بکشند !! " چون خدا پیغمبری ، همیشه زبونم جور همه اینها رو تنهائی میکشه !!!" ...  اگه تو اون روز و اون ساعت سلولهای خاکستری مغزم با هم درگیر نشن و هر کدوم وظایف خود رو به بهترین شکل ممکن انجام بدن ، اگه قلبم خوب کار کنه و آروم آروم بزنه و به مغزم خون کافی برسونه ، اگه حواسم سر جاش محکم بشینه و از بلندی پرت نشه ، اگه چشمم خوب حروف رو از هم تشخیص بده و در خوندن اشتباه نکنه ، اگه دستم اشتباه نکنه و  فقط جواب درست رو سیاه کنه تا غلطها پاک و روسفید باقی بمونند و ... اگه تمام این اتفاقها بیفته و من بتونم به ۱۹۰سؤال ناقابل ! درست و حسابی پاسخ بدم ، قول میدم جبران کنم و برای تمام شما دوستان عزیز ، یک ماه ، شاید هم بیشتر دست به دعا بردارم ... ای خدااااااااااااا .....
التماس " 2A " از همه دوستان وبلاگی ........ قربون همگی ..... اگه قبول شدم هر چی یاد گرفتم با هم شریک !!!! چیزهای خوب رو با هم تقسیم میکنیم ... قول میدم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
تایتانیک 6 اسفند 1382 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام خیلی زیبا بود آفرین یه سری هم به من بزن

شوکا 6 اسفند 1382 ساعت 01:35 ق.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

موفق باشی...موافقید با تبادل لینک؟

کیوان 6 اسفند 1382 ساعت 07:48 ق.ظ http://shoma.blogsky.com

بابا منظور این رفیقمون اینه که میخواد امتحان فوق لیسانس بده منتها از انجایکه خیلی افتاده حال و شکسته نفس نخواست شما بفهمید!!!
بابا اگر قرار بود با دعا این جماعت کارا درست بشه که الان من پرفسور بودم.امیدوارم که تموم اعضا و جوراحت در اون لحظه موعد بخوبی کار کنه و خون رو به تموم قسمتها برسونه وسلولهای خاکستری فعال بشه و ..... همسایه ها یاری کنید تا من شوهر داری کنم! طبله جان امیدوارم جمعه موفق باشی هر چند به نظر من موفقیت در شب جمعه لذت بیشتره!!!
حسین جون برات دعا می کنم ۱۰۰۰ تا! یا علی مدد!

فرشته عاشق 8 اسفند 1382 ساعت 10:13 ق.ظ http://ashkedel.blogsky.com

سلام
سری به ما نمی زنی؟؟؟؟!!!!
خوبی؟؟؟

إآة»«:؛ 10 اسفند 1382 ساعت 11:23 ق.ظ

زخقشم 21 اسفند 1382 ساعت 03:24 ق.ظ http://shahzadeyeman.persianblog.com

اکه میدونستم یعنی زودتر اومده بودم اینجا برات دخیل میبستم D: !!!! اما حالا دعا میکنم قبول شی تا مثل من به روزی نرسی که اصلا قیدش رو بزنی!!!! موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد