خنده و درد

میدونم ، از خنده بعضی آدمها ، دردت میگیره ...
اما یادت باشه ، به درد هیچ آدمی نخندی ...

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید 6 دی 1382 ساعت 11:45 ق.ظ http://nikkar.blogsky.com

با سلام

من نوید نیک کار هستم

ضمن عرض تسلیت در رابطه با زلزله هولناک بم

از وبلاگ شما دیدن کردم و فکر میکنم بهتر است همین راه را ادامه دهید چون امروز

وبلاگ میتونه صحبت کردن و ایجاد رابطه رو ساده تر کنه

اگه میشه وبلاگ من رو هم ببینید و پیام بگذارید و از این به بعد همیشه با هم در ارتباط باشیم و لینک بدیم

www.nikkar.blogsky.com

NAVID NIKKAR

قربان شما خدانگهدار

رضا 6 دی 1382 ساعت 01:32 ب.ظ http://rezarezareza.blogsky.com

سلام --
دمت گرم وبلاگ با حالی داری --
به ما هم سری بزن --
هر سوالی داشتی بپرس--
یادت نره نظر بدی--
rezarezareza.blogsky.com

[ بدون نام ] 6 دی 1382 ساعت 01:47 ب.ظ

توچنان میخندی که من آن کرم زده دندان را در دهنت میبینم
وچنان میبینم که تکان میدهدت خنده بگسسته عنان ....
...خنده های معنا دار گل قلب گل را هدف گرفتند وسالهای بعد نهالهایی از خنده های شناخت پاگرفتند....


ئه؟! تلوزیون که چند روز پیش می‌گفت خنده بر هر درد بی‌درمان دواست!

[ بدون نام ] 6 دی 1382 ساعت 05:32 ب.ظ

با پوزش از آیه های زمینی ....
زمانی هم آب روشنایی بود وحالا.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد