کاپوچینو با نون اضافه ! در یک قرار وبلاگی !

هوای بارونی و زیبای این چند روز گذشته میخواد یک چیزی به ما آدما بگه و اون اینه که اگر میخواهید قرار بگذارید زود باشید بجنبید تا دیر نشده که پشیمونی سودی نداره !.. یکی از دوستان شیرین تر از جانم به من پیشنهاد داده که یک سری به کافه بلاگ بزنیم و آب و هوائی تازه کنیم . از اونجائی که این دوست من یک کوه نمکه ! و آب و هوای فصل پاییز جون میده واسه این کارها ، و به انتخابات مجلس شب هفتم ! دو سه ماهی مونده ، با جان و دل این پیشنهاد رو پذیرفتم . اما یک مشکل بزرگ و چند مشکل کوچک و متوسط دارم که برایم نگرانی بسیاری ایجاد کرده و دوست دارم اینجا با شما در میان بگذارم تا شاید راه حلی براش پیدا بشه . توی این مکان فرهنگی ، خوردنی زیاد پیدا نمیشه و باید با قهــوه ، نسـکافه ، کـاپوچینو و ... دلمون رو خوش کنیم و صدامون هم در نیاد ! . ببینید ! تا همین الآن که بنده در خدمت شما هستم ، بزرگترین خلافم خوردن چای شیرین بوده و توی محله ما از این قرطی بازیها ! خبری نیست . آیا شما میدونید کاپوچینو رو چه جوری باید خورد ؟ با چی میخورندش ؟ اینم مثل شیر و کیک میمونه ؟ ! آیا من با خوردن یکعدد کاپوچینو سیر خواهم شد یا اینکه باید برگردم خونه و باز هم شام مامان رو تناول کنم ؟ ( وای .. تا اون موقع سرد هم شده !‌.. وای خدای من !..) پرسشهائی از این دست دارم که فکر من رو مشغول کرده . در همین جا از شما دوستان گرامی دعوت میکنم که با ما همراه باشید و در این جشن کمدی بزرگ ! شرکت کنید . هفته آینده و در یکی از روزهای میان هفته این کار انجام خواهد شد . شنبه در همین مکان خبر پایانی رو بخونید ..
نظرات 17 + ارسال نظر
کیوان 10 آذر 1382 ساعت 03:12 ب.ظ http://shoma.blogsky.com

دوست عزیز !
با توجه به اینکه من تا حالا شما رو زیارت نکردم ولی خیلی خوشحال میشم که از نزدیک با شما آشنا بشم . من آماده ام . هر موقعی که قرار بزارید من میام .

سلام کیوان عزیز...قدمت به روی چشم ... راستی تو هم کم با نمک نیستی ها !!!! چه شودددددددد ....

هیچکس و نفس 10 آذر 1382 ساعت 03:20 ب.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
ما هم خیلی دوست داریم بیایم ولی چه کنیم که مارا با کاپوچینو جماعت کاری نیست...
اگه تو کار چای شیرین و شربت آبلیمو هستید در خدمت باشیم...
پیروز باشی.

سلام ، یک نفر قول داده مشکل من و شما رو با فلاسک چای حل کنه !!! اگه دریا باشه این کار رو میکنه !! پس شنبه بیا و بگو که میآی ...

احسان 10 آذر 1382 ساعت 03:38 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

خوشا به حالت...
شاد باشی همیشه

[ بدون نام ] 10 آذر 1382 ساعت 04:25 ب.ظ

بچه ها من از تفریق خوشم نمیاد پس بیایید باهم جمع شویم .
بزمی اینچنین دوستانه .عالی میشه وخوش باشید ..
خدا کنه کلاغا این خبررو به همه برسونن ..
یاشاسین

سلام بی نشان ، همه نظرات شما را دوست دارم ، افسوس که نمی شناسمت !!
بیا بیا کــه پشیمان شــــویم از این دوری
بیا به محفل شیرین ما چه می شوری ؟!

مانی 10 آذر 1382 ساعت 06:15 ب.ظ http://paz.persianblog.com

سلام
واقعا از سایت شما لذت بردم!!!!
سری هم به کلبه ما بزنین
قابل دونستید لینک هم بدید.
به امید موفقیت شما.

سلام ، از لطف شما نسبت به این صفحه بسیار سپاسگزارم ... من لینک شما را گذاشتم ، حالا هم نوبت شماست ... موفق باشی ...

دریا 10 آذر 1382 ساعت 08:32 ب.ظ

من حاضرم تمام اون مشکلات ریز و درشت شمارو حل کنم اما توی اون مجلس صفا.انتقاد پذیری (قابل توجه اقا کیوان). حرف حساب. و همینطور تفریح هم باشه. اخه با یه فلاسک چای اماده شده مامان که هممون عاشقشیم مشکل شما حل میشه . اما اگه یکی مدام بخواد منم بزنه چی؟ اگه شما این مشکل منو حل کردید منم هم میام و الا ارزو میکنم بهتون خوش بگذره.

سلام ، حضور گرم شما روشنی بخش محفل ما خواهد بود ...
بازآی و بر چشمم نشین ، ای دلستان نازنین
کآشوب و فریاد از زمین ، بر آسمانــم می رود

بهناز 10 آذر 1382 ساعت 10:40 ب.ظ

این دور هم گرد اومدنا می تونه خیلی جالب باشه و البته آموزنده خوشحالم که بالاخره تونستی یک پیشنهاد جالب بدی ولی باید بگم اگه فکر کردی با این کار میتونی منو پیش خودت بکشونی باید بگم که .....

تو که همه رو گفتی اون کور خوندی رو هم می گفتی دیگه !!! شاد باشی و پیروز

محمدرضا آنلاین 10 آذر 1382 ساعت 11:34 ب.ظ http://asm.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری به من هم یه سری بزن خواستی لینک بده تا من هم لینک بدم

سلام ، از لطف شما نسبت به این صفحه ممنون ...

تندر 10 آذر 1382 ساعت 11:41 ب.ظ http://ainakdoodi.persianblog.com

سلام به نظر من همراش یه دونات گنده یا کیک شکلاتی بخور تا سیر بشی و دیگه چیزی نخواهی البته من که از هر دو تای این نوشیدیها قلبم میگه قو لی قو لی

مشکل رو که بیشتر کردی !!!! حالا یکی بیاد بگه دونات دیگه چی چیه ؟!!!! بابا گفتم که من از هر چی خوردنی اسم و رسم داره بیزارم ؟!!!! ساده ساده مثل آبگوشت ...

من با تندر موافقم، یه کیکی چیزی بخور ...و البته شام مامانتو از دست نده!

سلام ، ببینم این کیک رو قبل از غذا بخورم یا بعد از غذا ؟!!!

حباب کوچک 11 آذر 1382 ساعت 11:25 ق.ظ http://leilymadani.blogsky.com

آخی.... خودمون دیدن کسایی که تا حالا فقط نوشته شون رو خوندیم چه حالی داره. فوق العاده ست! محشره!
فکرشو بکن..

[ بدون نام ] 11 آذر 1382 ساعت 12:55 ب.ظ

شام مامان که یه چیز دیگه ست. جا برای اون بذار هر چی می خوری. اما قهوه خورونم کیف داره ها! از من بشنو. غافل نشو!

حباب کوچک 11 آذر 1382 ساعت 01:59 ب.ظ

ببخشید یادداشت قبلی از من بود

مهتاب 11 آذر 1382 ساعت 04:05 ب.ظ http://paradise.blogsky.com

خوش به حالتون که دور هم جمع میشید و فارغ از هرچی غم و غصه و گرفتاریه یه چند ساعتی میگید و میخندید!! دلتون همیشه شاد!!!

مریم 13 آذر 1382 ساعت 09:58 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

من میگم بساط گوشت کوبیده رو با خودتون ببریدو

مریم 14 آذر 1382 ساعت 12:02 ق.ظ http://b4u.blogsky.com

خوب خوش بگذره جای ما رو هم خالی کنین

به روی چشم ....

حباب کوچک 15 آذر 1382 ساعت 12:59 ب.ظ http://leilymadani.blogsky.com

مرسی از کاپوچینو. با دوستان به جای ما بخورید و لذت ببرید.
فکر می کنم من این فضا رو این ندیدن رو و این ارتباط صرفا روحی با دوستای وبلاگیم رو خیلی دوست دارم. دلم می خواد حفظش کنم. نابه.
ناب و کمیاب.
ا

سلام حباب ، یکی از دوستانم میگه : یک وقت هست که چند تا بشقاب چینی تو خونه داری و خیلی دوستشون داری و دلت نمیاد که از اونها استفاده کنی ، آیا بهتر نیست که ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد